دانلود (اسلاید) پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell

دوشنبه 13 ارديبهشت 1400
0:02
جواد حسین وش
دانلود (اسلاید) پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell


پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل Dell

(پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل) مدیریت زنجیره تامین در کمپانی دل و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل و مدیریت نوین در کمپانی Dell و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید، می‌پردازیم که در 139 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pptx قابل ویرایش آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

در فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها و مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با 139 اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند، مفید باشد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell

توضیحات فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل

زنجیره تامین در کمپانی دل

شرکت «دل» در سال ۱۹۸۴ با سرمایه ۱۰۰۰‌دلار ثبت شد. گروه تولید تنها سه نفر بودند که با آچار در کنار میزهای کوچک می‌ایستادند و بهسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دادند. یک سال بعد، شرکت اولین سیستم رایانه‌ای را با طراحی خود به بازار عرضه کرد؛ ریزپردازنده اینتل ۸۰۸۸ و سرعت ۸ مگاهرتز. دوسال پس از آن، توسعه بین‌المللی شرکت با گشایش دفتر آن در انگلستان آغاز شد و به‌سرعت به چین، فرانسه، ژاپن، کانادا و دیگر کشورها تعمیم یافت.

در سال ۱۹۸۹ «دل» اولین رایانه کیفی (NOTE BOOK) خود را عرضه کرد. ۸ سال پس از تاسیس یعنی در سال ۱۹۹۲، «دل» جزو ۵۰۰ شرکت برتر جهانی قرار گرفت و سال بعد در رده ۵ فروشنده برتر جهانی در زمینه سیستم‌های رایانه‌ای ایستاد. تا سال ۱۹۹۷، شرکت ۱۰‌میلیون سیستم رایانه فروخت. در سال پایانی قرن بیستم، فروش شرکت از طریق اینترنت به ۵۰‌میلیون دلار در روز رسید.

پیش از آن دل جایگاه خود را به عنوان اولین شرکت رایانه‌ای که فروش سالانه بیش از یک میلیارد دلار را به‌دست آورده، تثبیت کرده بود. در این سال‌ها عرضه (SERVER) سرور و چاپگر نیز به جمع فرآورده‌های متنوع شرکت افزوده شد. «دل» در سال ۱۹۸۴ با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: مطابق سفارش مشتری مستقیما آن‌طور که او می‌خواهد و آنچه او می‌خواهد می‌فروشیم. ۲۰ سال پس از آن تاثیر این دیدگاه در شرکت کاملا روشن است.

بیانیه ماموریت شرکت چنین است: می‌خواهیم موفق‌ترین شرکت رایانه‌ای در جهان در ارائه بهترین تجربه‌ها به مشتریان باشیم.

شرکت «دل» به‌سرعت فعالیت خود را به خارج از آمریکا نیز گسترش داد و اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فعالیت مشغول است. حوزه فعالیت عرضه محصولات و خدمات شرکت عبارت است از:

– سرورها، حافظه‌ها، سیستم‌های تصویری و چاپگری، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های کیفی، رایانه‌های رومیزی، محصولات شبکه‌ای، نرم‌افزارها، خدمات مدیریتی، خدمات پشتیبانی، خدمات اجرایی و خدمات آموزشی.

ویژگی انحصاری شرکت «دل» که در چشم‌انداز و ایده اولیه تاسیس شرکت نیز وجود داشته است «بی‌واسطگی» است. سیستم فروش بی‌واسطه یا مستقیم(direct sale) یعنی نداشتن هزینه انبارداری و حذف توزیع و پخش توسط واسطه‌ها، یعنی فروش بی‌واسطه رایانه به مشتری، یعنی بی‌واسطه با تامین‌کنندگان در تماس بودن. ۱۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۹۶ موجودی انبار شرکت ۳۰ روز و شرکت کمپک ۶۰ روز بود.

این عدد امروز و برای شرکت «دل» به چهار روز رسیده است، یعنی متوسط گردش موجودی انبار شرکت چهار روز است. الگوی بی‌واسطه که نماد و ویژگی کسب‌وکار «دل» است به‌معنای حذف گام‌های غیرضروری است. مایکل دل این الگو را حتی در ساختار سازمان خود پیاده کرده و معتقد است پسندیده نیست که معاونان مدیرعامل یا مدیران بخش‌ها تنها با همتایان خود در تماس باشند.

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
23:57
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی


پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش

پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال، می‌پردازیم که در 73 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

بازاریابی اثر بخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی

توضیحات فایل پاورپوینت مشاوره در بازاریابی

مشاوره در بازیابی کسب کار

از آنجائیکه امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد ولی متأسفانه این روز ها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد.

برخی، مشاوره بازاریابی را به معنی مشاوره با تیم بازاریابی شرکت و استفاده از نظرات آنها می دانند. برخی دیگر مشاور بازاریابی را در حد یک مدیر بازاریابی می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر بازاریابی خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور بازاریابی هم دارند. عده ای هم فکر می کنند مشاوره بازاریابی بمعنی خواندن چند کتاب در این زمینه و شرکت در دوره های بازاریابی است.

در بهترین حالت بعضی ها مشاور بازاریابی را با اساتید دانش بازاریابی اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را بمعنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور بازاریابی خیلی برتر و بالاتر از این موارد است .

مشاوره بازاریابی و توسعه فروش

بازاریابی اثربخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

مشاوران بازاریابی فرصت هایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند و باعث ذخیره سرمایه های مالی ، زمانی و انسانی سازمان شما گردد .

بازاریابی موفق ، انتقال « پیام خوب » توسط « رسانه و ابزار خوب » به « مخاطب خوب » است که در قالب « زمان ، مکان و توان مناسب » منجر به موفقیت تضمینی سازمان خواهد شد.

کامیابی در بازاریابی امروز در ارزیابی دائم “خود ،رقیب و مشتری” است که با توجه به مشغله سازمان ها در حفظ وضع موجود و نگاهی به سودآوری و ثبات ، از جنس استراتژی های « تحقیق و توسعه» بوده که بررسی سازمان ها و برندهای موفق ، بیانگر این است که اجرای حرفه ای آن جز در برون سپاری و بهره گیری از کارشناسان این حرفه ، محکوم به شکست و یا سختی و انحراف مسیر است .

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
23:51
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی


پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی بازاریابی ویدویی

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، می‌پردازیم که در 113 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

ویدئو مارکتینگ یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است. استفاده از ویدئو در جذب مخاطب تاثیرات شگرفی داشته و همین نکته است که باعث شده افراد و شرکت ها برای ارتقا کسب و کار خود اقدام به تولید ویدئو و انتشار آن در فضای وب نمایند. ویدئو مارکتینگ به نوعی یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین نوع بازاریابی است که البته بسیار پیچیده و مرموز است.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی

توضیحات فایل پاورپوینت ویدئو مارکتینگ

اهداف اصلی ویدئو مارکتینگ

ویدئو درعین حالی که می تواند یک برند را پرورش داده و برای وی برند سازی کند، در صورتی که اصول به خوبی رعایت نشده باشد قادر است به سادگی یک کسب و کار قوی را به زمین بزند. تجربه ویدئو مارکتینگ نشان می دهد این موضوع نه تنها به عنوان یکی از موضوعات مطرح در فضای دیجیتال بلکه موضوعی است که از همان ابتدای ساخت ویدئو مطرح بوده است.

به اهدافی که ویدئو مارکتینگ دنبال می کند

برندسازی و افزایش آگاهی در مورد برند

یکی از مهمترین و به روزترین ابزارهای برندسازی، ویدئو است. شما به راحتی می توانید با استفاده از ویدئو سطح کسب و کار خود را افزایش داده و فروش بیشتر را به مجموعه خود هدیه دهید. البته تنها ویدئو مارکتینگ به این موضوع نمی پردازد اما اگر هدف ویدئو مارکتینگ شما فقط این یک مورد است، تولید انواع ویدئو با استراتژی زیر به شما کمک می کند تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

ویدئوهایی که در آن به تحلیل صنعت شما می پردازد و بررسی قدمت و نوع پیشرفت از ابتدا تا حال حاضر را نشان دهد.

ویدئوهای کوتاهی که بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این ویدئو ها عموما در شبکه های اجتماعی به نمایش در می آیند. البته برای اینکه بتوانید بازدهی بیشتری دریافت کنید، بهتر است که ویدئو خود را به صورت داستانی تولید کنید تا تبلیغاتی.

افزایش درگیر کردن آنلاین

درگیر کردن آنلاین در ویدئومارکتینگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. منظور از درگیر کردن آنلاین در ویدئو مارکتینگ این است که ویدئویی که شما تولید کنید به اندازه ای جذاب است که کاربران را تشویق به لایک کردن آن، کامنت گذاری زیر آن یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی کند تا دیگر دوستان آن ها ویدئو شما را مشاهده کنند.

سود این درگیری آنلاین حتی در سئو نیز خودش را نشان خواهد داد. علاوه بر این، این درگیری آنلاین باعث افزایش حس اعتماد بین کاربران جدید می شود. آن ها وقتی مشاهده کنند که دوستانشان ویدئوی شما را به اشتراک می گذارند، ناخودآگاه یک حس اعتمادی نسبت به برند شما در ذهن آن ها ایجاد می شود. ویدئو مارکتینگ بهتر ابزار برای افزایش درگیر شدن کاربران است.

انواع ویدئو مارکتینگ که به منظور این نوع هدف می توان استفاده کرد، شامل:

ویدئوهای تبلیغی کوتاه که در خصوص یک مقاله یا مطلب سایت شما توضیح مختصری می دهد و در انتها کاربران را تشویق به خواندن کل مقاله متنی آن می کند.

ویدئوهایی با برانگیختن زمینه های احساسی

ویدئوهایی که به کاربران مساله یا نکته ای را آموزش می دهد.

افزایش آموزش کاربران و مشتریان

آموزش رایگان یکی از مهمترین اهدافی است که بازاریابی محتوا به دنبال آن است. آموزش از طریق ویدئو به سادگی انجام شده و حس اعتماد به برند را در افراد به غلیان می اندازد. این کار را خیلی راحت تر و سریع تر با استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانید انجام دهید. برای مثال می توانید تمام مطالب یا سوالاتی را که در صفحه FAQ سایت خود قرار دادید را در قالب یک ویدئو تولید کرده و به کاربران خود نشان دهید و یا با استفاده از ویدئو به آموزش استفاده از دستگاه یا نرم افزار بپردازید.

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
23:45
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا


پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان که درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان،می‌پردازیم که در 97 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

تاریخچه ی شرکت مایکروسافت

پل آلن و بیل گیتس، دوستان دوران کودکی بودند. هر دوی آن‌ها استعداد و علاقه‌ی زیادی به دنیای کامپیوترها داشتند. آن‌ها در سال ۱۹۷۲ تصمیم گرفتند به کمک یکدیگر، شرکت مستقل خود را تأسیس کنند. اولین همکاری آن‌ها، شرکت Traf-O-Data بود که نرم‌افزاری برای کنترل ترافیک عرضه کرد. زمانی که گیتس در هاروارد مشغول به تحصیل بود، آلن مدرک خود را از دانشگاه ایالتی واشنگتن دریافت کرد.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در ۴ آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند

در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۵، مجله‌ی پاپیولار الکترونیکس مقاله‌ای در مورد کامپیوتر جدید Altair 8800 منتشر کرد. پل و بیل با مطالعه‌ی این مقاله علاقه‌مند شدند که یک کامپایلر (مفسر) زبان BASIC برای این دستگاه توسعه دهند. آن‌ها با مدیر شرکت MITs، تولیدکننده‌ی این کامپیوتر تماس گرفتند و ادعا کردند که مفسری برای این دستگاه آماده کرده‌اند.

البته ادعای آن‌ها حقیقت نداشت؛ چرا که این دو نفر اصلا دستگاه Altair 8800 را در اختیار نداشتند. به هر حال مدیر شرکت با ملاقات حضوری آن‌ها موافقت کرد و پس از آن، بیل و پل شروع به برنامه‌نویسی یک شبیه‌ساز برای این سیستم کردند. پل وظیفه‌ی توسعه‌ی شبیه‌ساز دستگاه و بیل وظیفه‌ی برنامه‌نویسی مفسر را بر عهده داشت. در نهایت در روز ملاقات حضوری در آلبوکرکی، آن‌ها توانستند مدیر شرکت را برای توسعه‌ی مفسر اصلی راضی کنند.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در چهار آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند. نام مایکروسافت که ترکیبی از کلمات مایکروسیستم و سافت‌ور است، پیشنهاد آلن بود. بیل گیتس از همان ابتدا به‌عنوان مدیرعامل شرکت مشغول به کار شد. در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۹، دفتر اصلی شرکت به بلویو واشنگتن منتقل شد.

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
23:39
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکتی پیشگام در خودروهای الکتریکی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد در 182 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

تسلا را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودروسازی دانست که با محصولاتی همچون پنل‌های خورشیدی و باتری‌های مخصوص آن‌ها، نگاهی بلند پروازانه هم به آینده‌ی انرژی‌های پاک دارد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی

توضیحات فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز

درباره تسلا موتورز

داستان برند تسلا، آغازگر انقلاب بزرگ در خودروهای برقی و انرژی‌های پاک

تسلا (Tesla Inc) که قبلا به‌نام تسلا موتورز شناخته می‌شد، شرکت آمریکایی تولیدکننده‌‌ی خودرو و تجهیزات انرژی‌های پاک است. مرکز مدیریت تسلا در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد و به گواه بسیاری از کارشناسان، این شرکت را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودرو پس از فورد دانست. تولید خودروهای برقی، باتری‌های ذخیره‌ی انرژی از سطوح خانگی تا توزیع شهری و سلول‌ها و پنل‌های خورشیدی، حوزه‌های اصلی فعالیت تسلا هستند.

محصولات تسلا در کارخانه‌های متعددی در سرتاسر جهان ساخته می‌شوند. تسلا فکتوری در فرمونت کالیفرنیا، گیگا نوادا در نزدیکی رنو نوادا، گیگا نیویورک در بوفلا نیویورک و گیگا شانگهای در شانگهای چین، مراکز تولیدی اصلی این شرکت آمریکایی هستند.

از محصولات مهم تسلا که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند می‌توان به خودروهای مدل S، مدل ۳، مدل X و مدل Y اشاره کرد. تسلا همچنین باتری‌های خود را تحت برندهای Powerwall, Powerpack و Megapack به بازار عرضه می‌کند. پنل‌‌‌های خورشیدی و قطعات موردنیاز برای ساخت سقف‌های خورشیدی نیز از محصولات کنونی تسلا هستند. تسلا موتورز از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ به تسلا تغییر نام داد.

شرکت تسلا زمانی‌که تنها ۱۰ سال عمر داشت، به‌عنوان یکی از غول‌های صنعت خودروسازی تبدیل شد و تحسین همگان را به‌همراه داشت. ارزش بازار آن‌ها به نزدیکی ۳۰ میلیارد دلار رسیده بود و مورگان استنلی، از عبارت «مهم‌ترین شرکت خودروسازی جهان» برای توصیف شرکت استفاده می‌کرد. یکی از نکات جالب در ۱۰ سالگی تسلا این بود که برخی نظرسنجی‌ها، خودروهای این شرکت را محبوب‌ترین محصولات در ایالات متحده لقب می‌دادند.

تاریخچه تسلا موتورز

احتمالا اکثر علاقه‌مندان به فناوری و صنعت خودرو، با سال‌های اخیر تسلا و رخدادهای پیرامون آن آشنا هستند. آن‌چه که بیشتر مغفول مانده، تاریخچه‌ی سال‌های ابتدایی و درگیری‌های متعدد بنیان‌گذاران و کارمندان اولیه است. به‌عنوان مثال اکثر افراد تصور می‌کنند که ایلان ماسک، هم‌بنیان‌گذار پی‌پال و مدیرعامل کنونی تسلا، بنیان‌گذار اصلی آن نام دارد.

درحالیکه داستان پیدایش تسلا موتورز به‌هیچ‌وجه به‌سادگی تصورات امروزی نیست. تسلا حاصل ایده‌‌های چند جوان مهندس ساکن در سیلیکون‌ولی بود که پس از مدتی، با جوان میلیاردی به‌نام ایلان ماسک همکاری و شریک شدند.

اولین خودروهای تسلا که خبرسازی عظیمی را به‌همراه داشتند، رودستر و مدل S بودند. رودستر در سال ۲۰۰۸ به جاده‌ها آمد و برخی رسانه‌ها، آن را گفتمان جدیدی در دنیای خودروسازی توصیف کردند. مدل S که در سال ۲۰۱۳ توجه همگان را به خود جلب کرد، در آن سال در رقابت با خودروهایی از خانواده‌ی سدان مرسدس بنز کلاس S و بی‌ام‌و سری ۷ و هر خودروی سدان لاکچری دیگر، موفق شد. باوجود این موفقیت‌های خبرساز در دهه‌ی ۲۰۰۰، جالب است بدانید که داستان تسلا موتورز از حدود سال ۱۹۹۰ شروع شد.

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود (اسلاید) پاورپوینت شرکت تصویر برداری فوجی فیلم

شنبه 11 ارديبهشت 1400
23:53
جواد حسین وش
دانلود (اسلاید) پاورپوینت شرکت تصویر برداری فوجی فیلم

پاورپوینت شرکت فوجی فیلم در صنعت تصویر برداری

پاورپوینت شرکت فوجی فیلم، شرکتی که با سخت کوشی و تحول دیجیتال در صنعت تصویر برداری ماندگار شد

دید کلی؛

فایل پاورپوینت شرکت فوجی فیلم، شرکتی که با سخت کوشی و تحول دیجیتال در صنعت تصویر برداری ماندگار شد در 138 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت شرکت فوجی فیلم | شرکتی در صنعت تصویر برداری

توضیحات فایل پاورپوینت شرکت فوجی فیلم

چرا کداک مرد اما فوجی ماند و رونق یافت؟

خیلی از ما از سال‌ها پیش با دوربین‌ها و فیلم‌های نگاتیوی کداک خاطره داریم. شرکت بزرگی که یاد و خاطره آن، تقریبا همسان با خاطرات تاریخ عکاسی است و یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجهیزات عکاسی در سال‌های دور بود. اما دیگر خیلی وقت است که دوران کداک Kodak به سررسیده است. این شرکت بزرگ چند سال پیش اعلام ورشکستگی کرد و تقریبا از صنعت عکاسی به بیرون رانده شد.

این در حالیست که شرکت رقیب آن یعنی فوجی‌فیلم در همان سال‌ها، دوباره رو به پیشرفت است و اکنون یکی از شرکت‌های تاثیر‌گذار در صنعت عکاسی است. شرکت فوجی فیلم Fujifilm بعد از یک سازمان‌دهی عظیم مجددا رونق پیدا کرد و به راه خود ادامه داد. ما در اینجا قصد داریم جزئیات و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم که از منابع موثقی به‌دست‌آمده تا بدانید که چرا و چگونه ۲ شرکتی که اهداف مشترکی داشتند در مسیر کاملاً مخالفی حرکت کردند و یکی از آن‌ها مسیر موفقیت را در پیش گرفت و دیگری مسیر شکست را.

فوجی فیلم

چرا کداک مرد اما فوجی ماند و رونق یافت؟

این داستان بزرگانی است که زمین می‌خورند، چیزی که هیچوقت به آن فکر نمی‌کردند.

زمان قبل از بحران: دوران سود دهی و امن بازار

اگرچه هر دو شرکت فوجی فیلم و کداک در کار تولید دوربین بودند اما تمرکز اصلی آن‌ها روی صنعت فیلم‌سازی و فروش فیلم‌های نگاتیوی بود. طبق گفته فوربس Forbes کداک با فروش دوربین‌ها و ارائه نسخه‌های جدیدتر نبض بازار را در دست گرفته بود، چراکه با این کار مردم را به دام اعتیاد لذت عکاسی و بالا بردن کیفیت عکس‌هایشان می‌انداخت. بعدازآن ۸۰ درصد بازار پر از کاغذهای چاپ عکاسی و مواد شیمایی (داروی ظهور و ثبوت) برای چاپ عکس‌ها شده بود و سود خوبی از این طریق گیر شرکت می‌آمد.

پیامدهای بعد از انقلاب دیجیتال

در سال ۲۰۰۱ شرکت فوجی فیلم به اوج فروش خود در جهان رسیده بود، اما با روی کار آمدن دیجیتال به عرصه کار همه‌چیز به‌کلی تغییر کرد. مدیر فوجی فیلم می‌گوید: “همیشه هر اوجی یک فرودی هم دارد.” در وهله اول شرکت به‌طور کامل منحل نشد، بلکه به‌تدریج و آرام‌آرام تحلیل رفت تا اینکه به مرحله ۲۰ الی ۳۰ درصد سود در سال رسید. سپس در سال ۲۰۱۰ تقاضای جهانی برای فیلم‌های نگاتیوی عکاسی به کمتر از یک‌دهم آنچه در ده سال گذشته بود کاهش یافت.

اما بازار فروش فیلم‌های عکاسی در همان ابتدا و به‌طور کامل از بین نرفت، بلکه به‌مرورزمان و با ترویج اینترنت و رایانه‌های شخصی در دهه ۹۰، مصرف‌کنندگان شروع به خرید دوربین‌های دیجیتالی کردند. چراکه دیگر دردسر چاپ عکس و سوختن عکس و هزینه‌های اضافی برایشان وجود نداشت و به‌راحتی می‌توانستند کمتر از چند ثانیه هرکسی که گرفته بودند را به‌راحتی مشاهده و یا ذخیره کنند و هیچ لزومی برای چاپ همه عکس‌ها وجود نداشت.

اما تولیدکنندگان فیلم‌های نگاتیوی با این موج عظیم تغییر در بازار و دیجیتالی شدن محصولات با مشکلات بسیار جدی مواجه شدند. برای مثال فناوری‌های قدیمی دیگر جایگاهی در میان تولیدکنندگان نداشت و آن‌ها مجبور بودند هم گام با موج جدید گام بردارند و دیجیتالی شوند.

اما مهم‌تر از همه این بود که دیگر مثل قبل نیازی به مهارت‌های حرفه‌ای برای عکاسی نبود و با این کار هرکسی می‌توانست به‌راحتی این کار را انجام بدهد. بدان معنا که دیگر نیاز نبود کسی اطلاعاتی در مورد فیلم‌های نگاتیوی، نحوه قرار دادن آن درون دوربین، نحوه درآوردن آن بدون سوختن فیلم‌ها، چاپ و ظهور عکس و … داشته باشد. با آمدن دوربین‌های دیجیتالی کاربران تنها با فشار دادن یک دگمه قادر به عکاسی بودند و مثل سابق هیچ دغدغه‌ای برای چاپ عکس نداشتند.

توضیحات بیشتر و دانلود


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت بررسی استراتژی روانشناسی تبلیغات

جمعه 3 ارديبهشت 1400
0:46
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت بررسی استراتژی  روانشناسی تبلیغات


دانلود پاورپوینت روانشناسی تبلیغات

استراتژی روان شناسی در تبلیغات

پاورپوینت استراتژی روان شناسی تبلیغات برای مدیریت ذهن و احساسات مخاطبان

دید کلی؛

فایل پاورپوینت روانشناسی تبلیغات و استراتژی روان شناسی در تبلیغات برای مدیریت ذهن و احساسات مخاطبان در 175 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل مطالب ارزشمند در زمینه استراتژی روانشناسی تبلیغات، راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها و مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۷۵ اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند، مفید واقع گردد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت روانشناسی تبلیغات | استراتژی روان شناسی تبلیغات

توضیحات فایل پاورپوینت روانشناسی تبلیغات

روانشناسی تبلیغات چیست و چگونه در ذهن و احساسات مخاطبان تاثیر می گذارد؟

آیا تا به حال برای تان اتفاق افتاده است که تبلیغاتی را در تلویزیون دیده و تحت تأثیر قرار گرفته باشید؟ آیا هر بار که راجع به یک تبلیغ خاص فکر می کنید احساساتی می شوید؟ جواب بسیاری از افراد، مثبت خواهد بود و چنین تاثیری وابسته به روانشناسی تبلیغات است.

چرا بعضی از کمپین های تبلیغاتی موفق می شوند و در ذهن مان می مانند و بقیه به راحتی از یاد می روند؟ تصادف و شانسی در کار نیست و چنین امری حاصل زحمت و کاری دقیق است که فاکتورهای مختلفی را در بر دارد. زندگی همه افراد با تبلیغات گره خورده است و هر کس بخش زیادی از روز خود را با تبلیغات سر و کار دارد. تبلیغات همه جا هستند و می توانند روی صفحه تلویزیون و گوشی همراه، رادیو، رسانه های اجتماعی و … خود را نشان دهند.

به این ترتیب می توان گفت که روانشناسی تبلیغات روی ذهن همه افراد تأثیر می گذارد و اگر با ما همراه شوید، به شما خواهیم گفت که این امر چگونه صورت می گیرد.

تعریف روانشناسی تبلیغات

به طور کلی، روانشناسی تبلیغات ترکیبی از متغیر های متفاوت است که سعی می کنند گرایشات ذهنی مصرف گرایی را پیش بینی کنند. امروزه تبلیغات فقط به تلویزیون، رادیو و حتی اینترنت محدود نمی شود و عملا هر چیزی که در اطراف مان است این نقش را ایفا می کند. نحوه ای که محصولات در یک فروشگاه به نمایش گذاشته می شوند، رنگ و اندازه چیپس، قیمت لباس ها، حرف های زیرکانه ای که در رادیو پخش می شوند و به عبارت دیگر، هر چیزی که محصولی را جذاب و نظرمان را به آن جذب می کند، ابزاری قوی برای تبلیغات آن است.

همه ما وقتی محصولی را می خریم، سعی می کنیم خود را از دیگران متمایز کنیم. چنین تمایلی برای برجسته، متفاوت و منحصر به فرد بودن، چیزی است که روانشناسی تبلیغات از آن بهره می برد. بعد از اینکه تفاوت های شخصیتی ایجاد شدند، مفاهیمی مانند انگیزه، اولویت ها و یا قضاوت های شخصی پا به میدان می گذارند.

تأثیر تبلیغات در روانشناسی

طبق تحقیقات، مردم در سال ۱۹۷۰ به صورت روزانه ۵۰۰ تبلیغ می دیدند. امروز این رقم در کمترین حالت به ۵۰۰۰ تبلیغ در روز رسیده است. هر ساله ۵٫۳ تریلیون تبلیغ به مردم نشان داده می شود و به طور متوسط، کودکان ۲۰۰۰ تبلیغ ۳۰ثانیه ای در سال می بینند. این رقم برای بزرگسالان ۲ میلیون است.

چنین ارقامی نشان دهنده تاثیر تبلیغات روی موفقیت یک شرکت است. بازاریاب ها می دانند که مردم به چیزی که برای شان لذت بخش و جذاب است، واکنش نشان می دهند و این چیز می تواند یک تصویر، موزیک و یا داستان برندشان باشد. آنها از این موضوع برای ابداع استراتژی های روانشناسی تبلیغات استفاده می کنند تا بتوانند بیشترین مخاطب را جذب کنند. هرچه متخصصان یک کمپین تبلیغاتی کار بلدتر باشند، راحت تر تشخیص می دهند که چه محتوایی بهتر تاثیر می گذارد.

برتری محتوای احساسی بر منطقی

تبلیغات طوری طرح می شوند که هم فکر و هم احساس مخاطب را تحت تأثیر قرار دهند. با این وجود، اهمیت احساس بیشتر به نظر می رسد. براساس عملکرد کمپین های تبلیغاتی، ۳۱درصد تبلیغات با محتوای احساسی موفق بودند. این رقم برای محتوای منطقی ۱۶درصد بود.

تبلیغات احساسی از موضوعات مختلفی استفاده می کنند ولی احساساتی از قبیل افتخار، عشق، موفقیت، یکدلی انسان ها، دوستی، تنهایی و خاطرات بیشترین تأثیر را می گذارند. واکنش احساسی به تبلیغات، بیشتر از محتوای واقعی اش تاثیرگذار است و مصرف کننده را مجاب به خرید محصول می کند.

استراتژی های روانشناسی تبلیغات

با دانستن ویژگی های مردم و نحوه خریدشان، می توانید از طریق رسانه، تأثیر زیادی بر روی شان بگذارید، اما چگونه؟

اگر برای تان اتفاق افتاده که به قصد خرید تعداد کمی محصول به یک سوپر مارکت رفته باشید و با یک سبد پر برگشته اید، تبریک می گوییم، شما مورد هدف تکنیک های علم روانشناسی تبلیغات قرار گرفته اید. در واقع، بازاریاب ها برای متقاعد کردن مشتری از استراتژی های روانشناسی تبلیغات استفاده می کنند و ما به چند مورد اشاره می کنیم:

استراتژی مکانیکی:

نخست، با استفاده از علم روانکاوی، این استراتژی از طریق تکرار یک شعار یا تصویر، مردم را شرطی می کند. تکرار مستمر باعث متقاعدکردن مشتری برای خرید یک محصول می شود.

استراتژی متقاعد کننده:

هدف این تکنیک بالابردن یک محصول و بهتر نشان دادن آن در مقابل محصولات مشابه است. برای این کار، ویژگی های مختلف محصول را معرفی کرده و با طرفداری از آنها، با ویژگی های سایر محصولات مشابه مقایسه می کند. همچنین از عناصر خلاقیت و درک شخصی به خوبی استفاده می کند.

استراتژی فرافکنی:

این روش بر روی الگو ها، فرهنگ و روش زندگی مردم تمرکز می کند و معمولاً محصولات را هماهنگ با سلیقه و نظر های شان نشان می دهد. در اینجا، جامعه شناسی و مردم شناسی نقش مهمی را ایفا می کنند.

استراتژی پیشنهادی:

این استراتژی در نهایت سعی می کند با تکنیک های روانکاوی ذهن مردم را بخواند. به طور کلی، این روش بر روی اضطراب، ترس و استرس مصرف کنندگان تمرکز می کند و آنها را متقاعد می کند «محصولی جادویی» وجود دارد که دقیقا برای نیازهای آنها طراحی شده است.

روانشناسی تبلیغات موفق

در همه کمپین های تبلیغاتی تصمیم های مهمی است که باعث شکست یا موفقیت آن می شود. در همه این تصمیم ها، متخصصان روانشناسی تبلیغات تحقیقاتی انجام می دهند و دانش خود را برای تاثیرگذاری بیشتر بازاریابی ارائه می کنند. آنها این فاکتور ها را در نظر می گیرند:

ویژگی های تبلیغ: کدام رنگ ها، تایپوگرافی و تصاویر باید استفاده شوند.

تکرار: تعداد دفعاتی که باید تبلیغ را ارائه و منتشر کنند. با وجود اینکه این روش یکی از قدیمی ترین استراتژی های موجود است، هنوز هم یکی از موثرترین ها به حساب می آید. فلسفه این روش چنین است که هر چه مصرف کنندگان، پیامی را بیشتر ببینند یا بشنوند، بیشتر در ذهن شان می ماند.

قیمت: قیمت کمتر صرفا به معنای فروش بیشتر نیست. در حالی که این موضوع یک فاکتور بسیار مهم است، متغیرهای دیگری نیز تاثیرگذار هستند.

کانال: تبلیغات در کجا منتشر می شوند (رادیو، تلویزیون، اینترنت و . . . ).

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت بررسی کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان

جمعه 3 ارديبهشت 1400
0:40
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت بررسی کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان

کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و سلامت

پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مروری بر تاثیر اینترنت اشیاء در حوزه بهداشت و درمان با رویکرد امنیت و بهبود زندگی بیماران

دید کلی؛

فایل پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مروری بر تاثیر اینترنت اشیاء در حوزه بهداشت و درمان با رویکرد امنیت و بهبود زندگی بیماران در 91 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان

توضیحات فایل کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی

کاربردهای اینترنت اشیا در حوزه سلامت

اینترنت اشیاء از جمله فناوری های پرکاربردی است که در سال های آینده – بنا بر پیش بینی ها از سال ۲۰۲۰- از آن و تحولات ناشی از استفاده از این فناوری بیشتر خواهیم شنید. اگرچه اینترنت اشیاء در همه حوزه ها کاربردی است، اما می توان گفت یکی از حوزه های مهم و جذابی که می تواند سریعتر از سایر حوزه ها خود را با آن وفق دهد، حوزه سلامت است. در ادامه با کاربردهای اینترنت اشیاء در حوزه سلامت بیشتر آشنا می شویم:

1- تخت‌های هوشمند:

در بیمارستان‌ها تمامی تخت ها(موسوم به تخت های هوشمند) تحت نظارت قرار می گیرند و ۱۵ شاخصه بیماران توسط حسگرها و تجهیزات هوشمند بطور دایمی بررسی می شود تا در صورت سلامت کامل؛ بیمار به سرعت ترخیص شده و بتوان از فضا و تجهیزات بصورت بهینه تری استفاده کرد که این عمل باعث صرفه‌جویی در وقت بیمارانی که در انتظار اورژانس ها هستند و نیاز فوری به آن دارند می‌شود.

2- مانیتورینگ از راه دور :

علایم مختلفی که پزشک در نظر دارد از راه دور بررسی شده و وضعیت بیمار به پزشک اطلاع داده می شود تا پزشک بتواند درمان‌های احتمالی را در نظر بگیرد؛ این مورد علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه و کاهش رفت و آمدها برای بیمارانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند یا ناتوانی حرکتی دارند، می تواند بسیار مفید باشد.

3- مانیتورینگ مداوم قند خون و مقدار انسولین :

وسایل هوشمند در زمینه بیماری‌های مربوط به دیابت که نیازمند نظارتی مداوم هستند می تواند بسیار مفید باشد . دستگاه CGM وسیله‌ای است که با مانیتورینگ مداوم قند خون در فواصل منظم؛ سطح قند خون را بطور مداوم کنترل می کند؛ این سیستم در سال ۱۹۹۹ توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شد و در سال‌های اخیر CGM های هوشمند وارد بازار شده‌اند.

CGM های هوشمند مانند Eversense و Freestyle Libre داده های مربوط به سطح قند خون را به برنامه‌ای در iPhone ، Android یا Apple Watch ارسال می‌کنند تا آنها بتوانند با بررسی اطلاعات؛ تشخیص درستی دهند. برنامه FreeStyle LibreLink امکان نظارت از راه دور توسط مراقبین را نیز فراهم کرده است، که این مراقبت می‌تواند توسط والدین یا فرزندان فرد بیمار دیابتی یا بستگان بیماران سالخورده باشد.

دستگاه هوشمند دیگری که در حال حاضر زندگی بیماران دیابتی را بهبود می بخشد قلم انسولین هوشمند است. قلم های انسولین هوشمند :

Gocap ; InPen و Esysta این توانایی را دارند که به طور خودکار؛ زمان ، مقدار و نوع انسولین تزریق شده را با دوز ضبط کنند و نوع صحیح تزریق انسولین را در زمان مناسب توصیه کنند.

این دستگاه ها با یک برنامه تلفن هوشمند تعامل دارند که می تواند داده های طولانی مدت را ذخیره کند، به بیماران دیابتی کمک می کند که مقدار انسولین خود را محاسبه کنند و حتی (در مورد Gocap) به بیماران اجازه می دهد تا وعده های غذایی و قند خون خود را ضبط کنند ، تا ببینند چطور مواد غذایی و مصرف انسولین بر قند خون آنها تأثیر دارد.

4- اسپری متصل

بیماری آسم نیز مانند دیابت بیماری است که زندگی صدها میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به کمک فن آوری هوشمند وسیله ای ساخته شده که به افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می کند تا آگاهی خود ازعلائم را افزایش داده و در جهت معالجه گام‌های موثری بردارند.

بزرگترین تولید کننده این فن‌آوری هوشمند Propeller Health است که به جای تولید این دستگاه بطورکامل، سنسوری را ایجاد کرده است که به یک بلوتوث متصل می شود. این سنسور در واقع به یک برنامه متصل شده و به افراد مبتلا به آسم و COPD (بیماری انسدادی مزمن ریوی، که شامل آمفیزم و برونشیت مزمن است) در تشخیص علایم و داروهای موثر کمک می کند.

5- معالجه ی سرطان:

در سال ۲۰۱۸ ، در یک گردهم آیی سالانه داده های مربوط به ۳۵۷ بیمار که تحت درمان سرطان سر و گردن قرار گرفته بودند، ارائه شد. در این نمونه از مقیاس وزنی با بلوتوث و دکمه فشارخون به همراه یک برنامه ردیابی علائم استفاده شد تا به روز رسانی‌های لازم برای پزشکان بیماران درمورد علائم و پاسخ به درمان در هر روز هفته را انجام دهد.

بیمارانی که از این سیستم نظارت هوشمند استفاده کردند در مقایسه با بیمارانی که با ویزیت پزشک بصورت منظم و هفتگی کنترل می شدند (بدون نظارت اضافی) مقایسه شدند و نتیجه نشان داد که این ۳۵۷ بیمار، بهبود بهتری را درارتباط با درمان این بیماری تجربه کردند.

بروس ا. جانسون ، رئیس ASCO (انجمن انکولوژی بالینی آمریکا)، گفته است که این فناوری هوشمند “به ساده سازی مراقبت از بیماران و ارائه دهندگان مراقبت از آنها کمک کرده است تا با شناسایی سریع عوارض جانبی در حال ظهور بتوانند آنها را کنترل کرده و درمان بیمار را براحتی پیش ببرند.”

6- سنسورهای خوراکی:

Proteus Digital Health و حسگرهای قابل هضم آن نمونه دیگری از چگونگی نظارت بر داروهای هوشمند هستند. براساس مطالعه سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۰۳ ، ۵۰٪ از داروها به صورت مستقیم مصرف نمی شوند.

سیستم پروتئوس در جهت کاهش این رقم تلاش می کند؛ این شرکت قرص‌هایی را ایجاد کرده است که در معده حل می شوند و یک سیگنال کوچک تولید می کنند، این سیگنال‌ها توسط یک سنسور روی بدن جمع می شود. سپس داده‌ها به یک برنامه تلفن هوشمند منتقل می‌شوند و تأیید می‌کنند که بیمار داروهای خود را طبق دستورالعمل مصرف کرده است یا نه؟!

این سیستم تابه حال برای بیماری‌هایی نظیر فشارخون کنترل نشده، دیابت نوع ۲ و داروهای اعصاب استفاده شده است

در اواخر سال ۲۰۱۷ ، ABILIFY MYCITE – یک داروی ضد روان پریشی ساخته شده توسط شرکت داروسازی Proteus و Otsuka – به اولین داروی مورد تأیید FDA با سیستم ردیابی دیجیتال تبدیل شد. بطور کلی این سنسورها می‌توانند به ردیابی و بهبود چگونگی مصرف دارو توسط بیماران کمک کنند و همچنین امکان گفتگویی آگاهانه تر با پزشک را فراهم می‌کنند .

7- لنزهای تماسی متصل :

لنزهای تماسی هوشمند پزشکی یک برنامه بسیار کاربردی از اینترنت اشیاء در زمینه مراقبت‌های بهداشتی است.

در سال ۲۰۱۴ ، Google Life Science (که اکنون با عنوان Verily ، یک شرکت تابعه شرکت مادر Google Alphabet شناخته می‌شود) اعلام کرد که می‌تواند یک لنز تماسی هوشمند تولید کند که بتواند گلوکز اشکی را اندازه گیری کند و یک سیستم هشدار اولیه برای افراد دیابتی فراهم می کند تا هنگامی که سطح گلوکز خون آنها از آستانه مشخصی کمتر یا بیشتر شپ به بیمار هشدار دهند.

با وجود اینکه این پروژه شک و تردید زیادی را از طرف محققانی به وجود آورد که معتقد بودند ایده اندازه گیری قند خون از طریق اشک از نظر علمی صحیح نبوده است Verily در نهایت درستی این ادعا را ثابت کرد.

همچنین کاربردهای پزشکی دیگری نیز برای لنزهای تماسی هوشمند مطرح است که ممکن است مفید تر و موفق تر باشند اما هنوز در دست بررسی هستند بطور مثال : میتوان از آن در درمان presbyopia (بینایی طولانی ناشی از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در لنز چشم) و بهبود عمل جراحی آب مروارید است.

شرکت سوئیسی Sensimed همچنین یک لنز تماسی هوشمند به نام Triggerfish ایجاد کرده است که بطور خودکار تغییرات در ابعاد چشم را که می تواند منجر به گلوکوم شود را ثبت می کند.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ ، Triggerfish تأیید شده ، و در سپتامبر ۲۰۱۸ برای فروش در ژاپن تصویب شد.

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت بررسی استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری

جمعه 3 ارديبهشت 1400
0:25
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت بررسی استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری


استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری

استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری، رمز موفقیت مدیران آینده نگر

دید کلی؛

فایل استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری، رمز موفقیت مدیران آینده نگر، در 89 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

هوش مصنوعی در صنعت گردشگری

مدیران هوشمند و آینده نگر، نگاه ویژه ای به هوش مصنوعی دارند و اینکه روند مسافرت گردشگران به کشور، نرخ ارز رسمی، تعداد هتل ها و تخت های آماده خدمات در هتل ها، هزینه بازاریابی ایران در کشورهای مبداء، درآمد نا خالص داخلی کشورهای گردشگر فرست، کل جمعیت کشورهای مبداء و متوسط هزینه اقامت در ایران ؛ از جمله مولفه ها و عناصر تاثیرگذار در گردشگری است که به کمک هوش مصنوعی و به صورت تجلیلی می توان بدان دست یافت.

در این نوشتار مطالب تحلیلی موارد ذکر شده در 89 اسلاید آورده شده و امید که مورد پسند و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری

توضیحات فایل استراتژی هوش مصنوعی در صنعت گردشگری

امروزه در کشور های پیشرفته از هوش مصنوعی به طور اختصاصی برای انجام امور اداری به خصوص یا بخش خدمات و پشتیبانی مشتری استفاده می شود. صنعت توریسم نیز یکی از صنایعی است که با استفاده از هوش مصنوعی می توان تحولات بسیاری به خصوص در بخش پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدمات ایجاد کرد.

چت بات در صنعت گردشگری ، مزیتی خارق العاده

قبلا نیز به این امر اشاره کردیم که آینده کسب و کارها در هوشمند شدن و استفاده از هوش مصنوعی قرار دارد. در ادامه نیز از اهمیت مسئله پشتیبانی از مشتریان و تسهیل ارائه خدمات به آن ها را بررسی کردیم و گفتیم که برای داشتن کسب و کاری شکوفا، نیاز است که مشتریان وفادار داشته باشید. امروز قصد داریم تا در این مقاله به بررسی کاربرد چت بات در صنعت گردشگری بپردازیم و ببینیم در چنین صنعتی، که مشتریان آن به دنبال رفاه هستند، استفاده از هوش مصنوعی و به طور اختصاصی استفاده از چت بات ها چه مزیت هایی را به همراه خواهد داشت.

دلایل استفاده از چت بات ها در صنعت گردشگری

برخی از کسب و کارها نسبت به دیگران، تعامل بیشتری با مشتریان خود دارند. شاید یکی از اصلی ترین مثال های چنین کسب و کاری، صنعت گردشگری باشد. پر واضح است که منظور ما از صنعت گردشگری تمامی کسب و کارهایی است که در این صنعت فعالیت می کنند، همانند هتل ها، آژانس های مسافرتی، ارائه دهندگان خدمات گردشگری آنلاین و… . چنین کسب و کارهایی باید به دنبال جذب خشنودی و رفاه مشتریان و ارائه خدمات شخصی سازی شده به آن ها باشند.

به همین دلیل است که باید استفاده از چت بات های هوشمند در چنین کسب و کارهایی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. چرا که چت بات های هوشمند تمام مشخصات مورد نیاز برای پشتیبانی از مشتریان را دارد. بخصوص که می تواند در هر بستر قابل چت، اعم از وبسایت ها و پیام رسان ها، به صورت ۲۴ ساعته در دسترس باشد و از همه مهم تر می تواند به مشتریانتان پیشنهاد های شخصی سازی شده ارائه دهد.

در ادامه ی این مقاله قصد داریم چهار دلیل مهم و خاص برای استفاده از چت بات در صنعت گردشگری را بیان کنیم و ببینیم دقیقا قرار است این چت بات های دارای هوش مصنوعی چه مزیت هایی را برای چنین کسب و کار هایی به همراه داشته باشد.

اکثریت موبایلی کاربران در صنعت گردشگری

فکر کنید شما یک کارمند هستید که در تعطیلات آخر ماه قصد دارید با توجه به حقوق و پس اندازتان به یک سفر اقتصادی بروید. برای این کار باید بگردید و هتل های اقتصادی، ارزان ترین بلیط ها و … را پیدا کنید. یا فکر کنید که می خواهید برای سالگرد ازدواج خود مسافرتی رویایی ترتیب دهید. یا یک اکیپی هستید که جوانید و عاشق سفر. چگونه مقصد هایتان را انتخاب می کنید و یا برآورد هزینه می کنید؟ از اول تلفن را بر میدارید و زنگ می زنید به آژانس های مسافرتی و…؟ معلوم است که نه!

اول از همه گوشیتان را بر می دارید و احتمالا در گوگل جست و جو می کنید. سپس احتمالا سر از سایت هایی در می آورید که خدمات گردشگری ارائه می دهند به دنبال اطلاعات مقاصد مختلف می گردید، ویژگی هایی مانند هزینه و … را بررسی کرده و در نهایت، یا مورد دلخواهتان را پیدا می کنید یا احتمالا با مرکز تماس آن سایت یا یک آژانس مسافرتی تماس می گیرید و با بیان نیازهایتان از آن ها می خواهید تا مثلا تور مناسبی را به شما ارائه دهند.

خوب حالا چه می شد اگر از همان اول به سراغ آخر کار می آمدید؟ یعنی از همان اول در اینترنت به سراغ یک چت بات می رفتید و مثلا می گفتید من آخر ماه می خواهم با فلان مقدار هزینه، به فلان مقصد یک سفر اقتصادی داشته باشم، لطفا گزینه های مناسب را به من بگو؟ اینجا دقیقا جایی است که چت بات های هوشمند می توانند به کمک شما بیایند و خدمات لازم را برای مشتریان شما انجام دهند.

چت بات های دارای هوش مصنوعی می توانند صحبت های مشتریان شما را درک کرده و اطلاعات مهم موجود در آن را استخراج کنند. سپس با توجه به این اطلاعات مهم پاسخ مناسبی را به آن ها ارائه دهند. یعنی با توجه به صحبت های مشتری و دیتاهای موجود در دیتاست، پاسخ مناسب مشتری را به او ارائه می دهد و لازم نیست که مشتری گزینه های جانبی دیگری را بررسی کند زیرا که جواب مورد نظر خود را گرفته است.

صرفه جویی در وقت و هزینه

شاید در مباحث اقتصادی این جمله را شنیده باشید که “زمان پول شماست”. ارزش زمان در کسب و کارها هماند پول و یا حتی در برخی موارد ارزشمند تر از آن است. با استفاده از چت بات در صنعت گردشگری هم می توانید در پول و هم در وقتتان صرفه جویی کنید.

همان طور که در مورد قبل نیز به آن اشاره شد چت بات ها می توانند در کمترین زمان ممکن پاسخ مشتریانتان را بدهند و همیشه در دسترس آن ها باشد. علاوه بر این با شخصی سازی گزینه های پیشنهادی به مشتری، تا حد زیادی در وقت آن ها صرفه جویی می کنند و با توجه به اینکه پیشنهاد چت بات، احتمال خرید بیشتری توسط مشتری دارد، فروش و سود شما را نیز افزایش خواهد داد در عین حال که هزینه های شما را کمتر خواهد کرد.

بدست آوردن بینش جدید از رفتارها و عادات مشتریان

قبلا نیز به این نکته اشاره کردیم که صنعت گردشگری جزء صنایعی است که تعامل زیادی با مشتریان خود دارد. به همین دلیل برای کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می کنند ضروری است که رفتارها و عادات مشتریان خود را بشناسند تا با استفاده از این اطلاعات کسب و کار خودشان را گسترش و توسعه دهند. با استفاده از چت بات های هوشمند شما این توانایی را به کسب و کارتان می دهید که به صورت ۲۴ ساعته و در طول تمام روز های هفته، از مشتریانتان چنین اطلاعاتی را جمع آوری کنند تا شما با توجه به آن ها فرآیند ارائه خدمات و به طور کلی کسب و کارتان را بهبود ببخشید.

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود اسلایدهای پاورپوینت حمل و نقل هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی

جمعه 3 ارديبهشت 1400
0:16
جواد حسین وش
دانلود اسلایدهای پاورپوینت حمل و نقل هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی


پاورپوینت حمل و نقل هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی

پاورپوینت حمل و نقل هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی، فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند در تراز جهانی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت حمل و نقل هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی، فرصت استراتژیک برای مدیران هوشمند در تراز جهانی، در 112 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

هوش مصنوعی در حمل و نقل

در حوزه حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تأمین از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و اخیرا مشاهده ی متداول عناوینی نظیر مدیریت زنجیره تأمین ، لجستیک ناب ، لجستیک حمل و نقل ، شرکت های خدمات امور لجستیکی ، لجستیک معکوس ، انجمن لجستیک و زنجیره تأمین ، کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تأمین در کنفرانس ها و همایش های اقتصادی اثباتگر افزایش اهمیت آنها می باشد.

توضیحات بیشتر و دانلود

 پاورپوینت حمل و نقل هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی

توضیحات فایل پاورپوینت حمل و نقل هوشمند

لجستیک چیست؟

اگر بخواهیم از نظر انجمن مدیریت لجستیک، مفهوم لجستیک را بیان کنیم، می توان آن را بخشی از فرآیند زنجیره عرضه نامید که مسئولیت انبار کردن کالاها، ارائه خدمات و اطلاعات مربوطه را از نقطه تولید تا مصرف کالا به عهده دارد. هدف اصلی از این فرآیند نیز برآورده کردن نیازهای مشتریان می باشد.

لجستیک با نام های دیگری چون آماد و یا آمادگاری شناخته می شود. در کل می توان مدیریت جریان کالا، اطلاعات و یا هر منابع دیگری را از نقطه تولید تا مصرف، لجستیک نامید.

سه ویژگی اساسی لجستیک

  • صرفه جویی بالا در هزینه ها
  • کسب رضایت مشتری و افزایش فروش
  • عامل موثر در کسب برتری رقابتی در بازار

انواع لجستیک

در تقسیم بندی کلی، لجستیک به دو نوع اصلی تقسیم می شود؛ لجستیک کلان و لجستیک خرد. این دو دسته به ترتیب در حوزه اقتصاد کلان و اقتصاد خرد قرار می گیرند.

لجستیک کلان به مقولاتی همچون، لجستیک بین الملل، لجستیک ملی، لجستیک تجاری و … می پردازد.

لجستیک خرد نیز بیشتر به لجستیک کارخانه و شرکت می پردازد که خود به چهار دسته تقسیم می شود؛ لجستیک مقدم، لجستیک درونکارخانه، لجستیک تالی یا بیرونی و لجستیک معکوس.

مزایای بکارگیری دانش لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین

  • موجودی های کمتر
  • بهره­وری بالاتر
  • چابکی بیشتر
  • موعدهای تحویل کوتاه تر
  • سود بالاتر
  • رعایت بیشتر حقوق مشتری
  • وجود موجودی وقت انباشته به مقدار صحیح
  • قابلیت مشاهده و ردگیری اتفاقات
  • کاهش هزینه ها
  • افزایش خدمت دهی به مصرف کنندگان
  • ایجاد مزایای رقابتی
  • تعامل نزدیکتر با تأمین کنندگان
  • ایجاد فرصت برای خرید مقادیر زیاد با هزینه کمتر
  • ایجاد مرجع پاسخگویی
  • توانایی اجرای دقیق سیستم ها به صورت ترکیبی

موانع توسعه لجستیک و مدیریت زنجیره های تأمین در کشور

با این حال موانع و مشکلات متنوعی سر راه توسعه لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در کشورها وجود دارند که با استناد به گزارش بانک جهانی به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

  • زیرساخت های ناکافی و ضعیف حمل و نقل
  • زیرساخت های ناکافی مخابراتی
  • وسایل حمل و نقل فرسوده و ناکافی
  • شبکه جاده ای ناکافی
  • انبارهای ناکافی
  • شبکه راه آهن اندک و قدیمی
  • چالش های اقتصادی
  • درک ضعیف از اقتصاد رقابتی
  • بازار کوچک داخلی و کمبود اطلاعات در بازار
  • سیستم بانکی ناکارآمد و نرخ های بالای بهره
  • ناکارآمدی نظام مالیاتی
  • چالش های مدیریتی
  • عدم انعطاف پذیری در سیستم
  • کمبود نیروی انسانی متخصص و صلاحیت دار

لجستیک در صنایع مختلف

با توجه به گسترش فعالیت های صنعتی و بازرگانی کشورهای مختلف جهان در می یابیم که پیشرفت و توسعه روزانه به دقتی بالا در کلیه ابعاد تأمین، تولید و توزیع نیازمند است. مطالعات تجربه جهانی در این زمینه ها، نقش مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک را بسیار برجسته می نماید.

بخش مهمی از محصولات و خدمات مرتبط با لجستیک در حوزه های زیر تعریف می شوند:

  • سیستم ها و تجهیزات حمل و نقل بار
  • فناوری ها و سیستم های ذخیره سازی و انبارش
  • فناوری های حمل و نقل بار خشک، بار مایع و بار فله ای
  • خدمات و فناوری های لجستیک مواد خطرناک، دارای ریسک و خاص
  • انواع مختلف سیستم های کنترل
  • سیستم های و نرم افزارهای مدیریت حمل و نقل و مدیریت انبار

بدین ترتیب فعالان عرصه حمل و نقل را می توان از شاخص ترین فعالان عرصه لجستیک دانست.

همچنین بخشی از محصولات و خدمات مرتبط با مدیریت زنجیره تامین در حوزه بسته بندی مواد و محصولات جهت انتقال، توزیع و فروش قرار دارند. بدین ترتیب فعالان حوزه بسته بندی نیز جز مهمترین فعالان عرصه لجستیک و خدمات زنجیره تامین به شمار می آیند.

لجستیک نظامی

در نبرد و جنگ ها، مسائل لجستیکی غالبا نقش مهمی در تصمیم گیری در مورد نتیجه کلی جنگ ایفا می کنند. لجستیک نظامی شامل برنامه ریزی و اجرای حرکت و نگهداری نیروی مسلح می باشد. ابعاد عملیات نظامی نیز با مسایل زیر در ارتباط است:

  • طراحی، توسعه، کسب، ذخیره، توزیع، نگهداری، تخلیه و جابجایی مواد
  • جابجایی، تخلیه و بستری کردن کارکنان
  • کسب یا ساخت، نگهداری، اجرا و جابجایی تسهیلات
  • کسب یا مجهز نمودن خدمات

توضیحات بیشتر و دانلود


موضوعات: کسب و کار,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا فایلمس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]